Örfil..?

Asså hjälp vad jag är trött idag..
Känner att jag hade kunnat sova i en vecka i streck..
Vaknade typ tjugo i nio men det gick fan inte att hålla ögonen öppna. Så innan jag ens hann reagera så sov jag visst ingen. Sen vaknade jag tjugo över elva nästa gång, och då var det bara att tvinga sej ur sängen..!
Vi ska ju fan till Ikea idag ju.. Och så har jag ju massa plugg att göra. Det jag skulle gjort i veckan.. Men med massa feber, hosta och värk har läxorna inte precis varit prio ett! Men idag MÅSTE det göras!!

Nä, nu måste jag väl sätta fart här.
In i duschen, slänga på mej ett face och lite kläder och sen får vi sticka till Ikea. :)
Så hej me er!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0