Nu är man liten..

38,8 graders feber, hostar som ett as, för jävla ont i halsen och kan verkligen inte prata.. :(

Mamma!?!
Åh vad man önskar att man kunde få bli liten på riktigt varje gång man är sjuk. Sådär så mamma pysslade om en igen..
Nu gör mina make ett ganska så bra jobb ändå måste jag säga.
Men mamma är ju alltid mamma. <3

Fy fan, jag har liksom sovit heeela dagen idag.
Fast det får man göra när man är sjuk minsann! ;)
Och nu tänker jag vara så fräck och somna om igen.
Eller aa, först måste jag bara överlämna något till min kamrat som inte kan låta sjuklingen vara ifred. ;) Men men, "nöden" har ingen lag! Hahaha!

Nä hej me er!
//Säään!

 

mami
2012-04-11 @ 10:39:31

Mamma e här på sin gata o vill inte dela din bacill eller jävla virus, så nu får du krya på dig så ska du få både pussar o kramar....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0