Måndag!

Då var det måndag morgon och dags för skola igen..
Kännes lite segt efter denna låååångledighet! :-/ Men vad ska man göra..! ;)

Åh..måndagar är så jävla svårstartade, jobbiga och "ovärda"..
Man är sur för att helgen är slut och allvaret tillbaka, man kanske sovit lite sämre eller lite under helgen och därför svider det lite extra när klockan ringer igen, och här..här är måndagen värsta osköna, långa och "trubbiga"..
Jag börjar halv nio, slutar fem över tio, börjar inte igen förrän fem i halv tre, slutar sen klockan fyra, hoppas alltid att Fredrik kan hämta på dagis för annars är det bråttom.. Stress!
Och luckan där på dagen, ja där är en sån tid som man oftas måste klämma in möten annars går man bara och släpar fötterna efter sej för att man snart ska tillbaka till skolan och man knappt hinner göra så mycket..
Fast idag ska jag faktiskt ta med mej datorn och passa på att sätta mej i biblioteket efter första lektionen och göra den där jävla läxan som jag sköt upp igår igen. ;)

Men nu måste jag väcka min familj här.
Så hej me er och god Måndag på er! ;)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0