Jaha ja!

Efter några värktabletter och lite nässpray lyckades jag somna om tillslut, och när jag vaknade så var det bara att ringa vårdcentralen.
Mycket riktigt, öroninflammation, och som dessutom hade spruckit. :-/ AJ!
Inte konstigt att jag låg och grät som ett litet barn inatt. :(
Men med lite penicillin så ska det nog släppa snart..

*

Måste ju bara dela med mej av en rätt udda sak. ;)
Min kära kamrat Helena satt och bläddrade i Metro i morse när hon var på väg till jobbet när hon får syn på en artikel om Breivik, ihop med reklam från stadium.
Hahahahaha. Hur tänkte dom när dom slår ihop reklam för en joggningdoja ihop med "Nissen" som fick folk att spring utav bara fan. :-/
Lite komiskt eller bara jävligt klumpigt..?

Nä.. Nu är det dags att avrunda.
Tack å hej!

 

mami
2012-04-23 @ 16:14:43

ja herre#%666 hur gick det till ha ha..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0