Jag vann! :-/

Förra veckan var jag i centrum med Helena och Ninis. Helena tyckte vi skulle gå förbi Partilletidningen och lämna in svaren på en tävling om biljetter till Cirkus Maximum. Jaja tänkte jag, det kan vi väl göra..
Man är ju rätt trött på att vara med i tävlingar/spel eftersom jag bokstavligttalat ALDRIG har vunnit någonting. Så jag gjorde det bara för att Helena skulle fått lämnat in sin lapp och vunnit till henne och Moa..

Och nyss när jag vaknade, helt genomsvettig och äcklig, så hade jag fått sms av Helena att jag hade vunnit. Haha!
Gött! Första vinsten ever, och så vinner jag något som jag inte ens gillar.
För jävla synd att Thea och Moa inte är lite äldre så man kunde låtit dom gå in själva. :-/
Men jag får väl se om man inte kan lura med min mor på det. Hon gillar ju cirkus..
Grattis på födelsedagen Thea och mamma, jag har vunnit två cirkusbiljetter till er! ;)
Ja så får det bli. Får tant det i present kan hon ju inte säga nej. Mohahahaha.

Ja, det var i alla fall kul att jag vann någonting! :)
Mindre kul att Helena inte vann :(
Men men, man kan inte få allt här i världen.

Hej hej
//San

 

 

Helena
2012-04-12 @ 11:00:05

Jag är glad att du vann! Kul för Thea o få en mysdag med mormor! Moa va ju där förra året o kommer få gå ändå. Men vilken tur att vi gick dit :) grattis Thea o Solveig!

mami
2012-04-12 @ 11:53:27

Oj va kul jag o Thea ska ha.....Tack




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0