Hjälp!

Nu har jag äntligen skicka in deklarationen. Fy fan säger jag bara..
Alla andra år har det räckt att slänga iväg ett sms samma dag man fått hem skiten i lådan. Men i år skulle jag visst fylla i massa jox eftersom jag hade eget företag en stund förra året.
Och eftersom jag fan knappt fattar ett piss av alla summor som ska fyllas i hit och dit, så har jag skjutit allt för länge på detta. ;)
Så nu fick det vara dags kände jag..
Och nu är det bara att hålla tummarna för att allt blev rätt. Gah! Det var ju kanske inte det smartaste att ställa sej med sånt när man är ensam med två små huliganer, samtidigt som man hade mat på tre plattor.. Hjälp!!
Men dom får la höra av sej om något verkar allt för konstigt. ;)

*

Nu sitter jag på min balkong i lungans ro och tittar på regnet.
Försöker allt vad jag kan att stirra ut dropparna och himlen i hopp om att vädret ska vända. ;) Det går dock inge vidare.. Men det är i alla fall värt ett försök, och det sägs ju att hoppet är det sista som lämnar en. Haha

Snart ska jag gå in och packa upp barnens nya cd-spelare så dom kan lyssna på sina god-nattsagor.
Dom hade en cd-spelare fram tills för nån vecka sen när Tonni lyckades dra ner den i golvet så att det gick i tusen bitar.. Inte helt ball eftersom Tonni verkligen inte kan somna utan ljudbok.
Det funkar ju inte att vi sitter inne hos honom och läser, det blir han bara jätte störd av.
Men nu är i alla fall den lilla detaljen åtgärdad. ;)

Och här med tackar jag för mej!
Hejsvejs.
//San

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0