God natt!

Jag hade minsann tänkt att jag skulle bloggat och lagt ut lite bilder från dagen, men jag orkar fan inte det..
Jisses, även om det nu inte kom så många idag så blir mitt huvud ändå som en sönderkokt potatis. Jag blir stressad och tycker att allt bara går åt helvete. Även om tårtan blir både fin och god, även om paketen blir bra, även om kaffet blir perfekt kokat, ja även om allt blir uppskattat av folket som är här, så känns det ändå smula stressigt och lite skit..
Men det är ändå kul när det kommer folk! :)

Jätte synd att Moa, Helena och Elina inte kunde komma idag. :(
Men det är inte mycket att göra något åt. Inte väljer man ju sina sjukdomstillfällen inte.
Men vi får ses snart i alls fall. <3

Nä, nu ska jag sova!!
Nattinatt.

 

mami
2012-04-22 @ 11:57:01

Allt var bara så trevligt o jättegott....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0