Glömt..

Jag glömde ju att berätta hur det gick för lille bumblebee igår jöh. ;)

När Fredrik kom hem fick han direkt gå på humlejackt medan jag sprang ut och satte mej på balkongen tills kusten var klar. ;)
Eftersom jag blev så irriterad humlan när jag skulle försöka ta den så tänkte jag när det nu inte "gick" att jag i alla fall skulle straffa den jäveln som sabbade min dag. Straffet blev att bli inlåst med släckt lampa. ;)
Inte fan vet jag om humlor har något mörkerseende, men säkert inte. (Mohahaha) För när Fredrik kom in i badrummet satt i alla fall bumblebee på golvet.
Så det var inga problem för min modiga, starke "riddare" att ta ut fanskapet ;)

Jag undrar dock lite vad humlan har för sej just nu, om han fick några men eller om han bara tyckte det var spännande.
Hahaha. Det blev nog en jävla bra kvällsaga för alla humlebarn igår kväll i alla fall. ;)
Eller så blev det inte det.. Vad vet jag. ;)

Snart kommer barnen och maken hem så jag ska väl passa på att hoppa in i duschen nu. (Utan humlesällskap)
Sen får vi väl se vad som händer.
Jag ska i alla fall avundas min vän som helt sonika fick barnledigt.
(Nädå, man blir inte alls grön av avundsjuka..) ;)

Fast du förtjänar det allt ändå Helena, även om man är lite avis.. ;)

Så det var väl allt för detta inlägget då.
Hejhej!
//San


image description




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0