Fyra år då!

Jaha ja.. Då har Fredrik visst stått ut med mej i hela fyra år idag då. Och det är fan inte dåligt får jag säga.
En vecka med mej motsvarar ju liksom ett år med en normal tjej!
Så en eloge till farbrorn för det. ;)
Och minsann hade karl'n med sej blomster hem dagen till ära. Det var inte dåligt må jag säg. :)

Förutom detta så tillbringade jag första timmarna av dagen i skolan och sen mötte jag Helena och lilla goa trollungen Elina.
Meningen var att vi skulle gått och fikat, men det blev liksom aldrig läge. Hahaha. Men än "massa" annat fick vi ju gjort.
Helena visade även en liten film på sin stora, fina Moa som igår uppträdde med några kompisar i nån skolgrej. Herre jisses.. Ungen är ju fan skit stor, och duktig. Det var ju till och med så man blev lite fuktig i ögat. <3

Sen var det dags att hämta mina små mördarsniglar och därefter gick vi och satte oss på gården.. Eller ja, jag satte mej och barnen lekte. Majs kom också och hängde lite. :)
Och nu ligger barnen i sina sängar och jag och maken ska kika lite på televisionsapparaten innan det är läggdags för dom vuxna också.

Ja vi kan helt enkelt summera dagen som en bra dag. :)
Så tack och hej fuleface!
//San


 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0