Fy för snö!

Det är inte okej att min vår byts ut mot massa äcklig snö som vräker ner från himlen..
Det är ju fan långfredag/påskhelg/april och då SKA det vara skön vår ute!
Vem är det som fortfarande inte fattat att det är jag som bestämmer..?! Hum! Jävla modernatur, käring!

Förra året var påskhelgen hur fin som helst. Barnen på gården lekte i klänning/shorts och var barfota. Vi grillade och njöt till max.
Så tittar man ut nu.. :(
Och jag och Christian som nyss bokat dejt när det blir väder för att sitta ute och ta en öl eller sju. ;)
Nu dricker jag ju visserligen inte öl så det får jag väl överlåta till Freddan och Christian då och så får jag häva cider i vårljumna kvällen. Men det ser ut som vi får vänta lääänge på detta.. :(

Vi får helt enkelt hoppas på att modernaturjäveln snarast inser vem det är som bestämmer här! Och jag tror att folk hade gillat mej bättre än henne just nu. ;)

Nä, nu är det middags dags här.
Ha det!
//San
(Asså jisses vad jag är trendig som fortsätter att ta bort mina två sista bokstäver! Nästan så trendig så att det skulle kunna uppfattas som lite provokativt..) ;)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0