Förkylning?

Inte alls sugen på att bli sjuk..igen..
Men det verkar fan inte bättre. :-/
Har ett otrevligt kill i halsen, rethosta..
Bläääää!
Så nu ska jag äta en apelsin och be till friskhetsgudarna. ;)

Angie har varit här idag också. Och hennes naglar behövde verkligen en liten makeover efter hennes flytt. ;)
Mina naglar fick jag visst för mej att ta bort också.. Jätte onödigt faktiskt..! För är det så att man ska gå och bli sjuk här nu så lär det ju dröja innan man orkar göra om dom. Illa!
Men men, gjort är gjort. ;)

Nu ska jag glo på dumburken. Så hej hej!
//San

Angie's! :)

 

mami
2012-04-09 @ 22:11:30

Oj så snygga! gillar verkligen när dom ser naturliga ut, korta o fina, NICE....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0