Bumblebee

Jag är inte jätte rädd för varken humlor eller getingar egentligen. Jag vill inte gärna ha dom på mej så, men jag springer inte omkring och skriker och flaxar med armarna heller.
Där emot blir jag inte jätte tillfreds när jag står i badrummet halv åtta på morgonen och tvättar ansiktet och det plötsligt kommer en jätte humla och surrar mej i örat.
Gah!
Trodde först att det var en fluga, så jag vek bara bort huvudet för att se vad det var. Men när flugan visade sej vara en stor, fet humla var det inte lika spännande. Så jag sprang ut och stängde dörren.

Nu har jag alltså en humla instängd i mitt badrum..! :-/
Hade det inte varit för att jag strax ska till skolan och måste duscha innan jag åker, så hade jag fan låtit bumblebee bo där tills Freddan kom hem. ;)
Men jag måste ju liksom in där.. Hur fan gör jag nu..? Den kommer ju vara skit sur på mej den lille rackar'n. Hahaha.

Äh jag får se till att lösa detta, för nu börjar det bli bråttom.. :-/
Jag återkommer med en rapport senare. ;)
Ha en bra dag!
//San

 

mami
2012-04-26 @ 12:21:38

Han hälsade på o trodde han var på SPA ala' Ljunkullen, tji fick han,, o åkte ut me hövet före eller?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0