Stress..

Idag vaknade jag typ tio i sju, gick upp i lugn å ro, tände ljus och gjorde frukost till trollen.
Väckte tonni kvart i åtta och strax före åtta kom Thea upp.
Så jag borde ju haft ganska gott om tid å gjort mej klar själv på kan man tycka.

Men nej nej. Då tycker jag att jag har så gott om tid på mej, och då går man å sölar..

Så stress, iväg med barnen, stress, till bussen..
Men nu sitter man äntligen på KKAB i lugn å ro, musiken i ögonen och låter lampan göra sitt. :)


Helgen har varit riktigt skön.
I fredags var jag ju hos Lotta å mös.
Lördagen.. Hum.. Vad gjorde vi i lördags..? Fredrik och trollen kom iaf å hämtade mej hos Lotta vid tolv tiden.
Jo, vi åkte och åt lunch, handlade och åkte hem och bara njöt av att det var lördag. ;)
I söndags åkte vi en sväng till Helena och hennes prinsessor. <3
Hennes lilla prinsessa fyllde två år igår, så mina rackare ville lämna teckningar till Elina i söndags.
Efter det åkte vi och fikade hos mami, sen hem och städade..

Städa.. Vem fan kom på den idén?!
Så jävla tråkigt.
Det tråkigaste, (även om det oxå är tråkigt) är ju inte just när man dammar och dammsuger.. Det tråkigaste är ju när man tänker att man ska, och maximalt tråkigt är ungefär 30 min efter man städat allt, för då är det ju fan nästan lika illa igen.. WHAT?!?

Nä varför fick jag inte jobbet som kändis som jag sökte här för några veckor sen..?
Va fan.. Asså bara lite B-kändis för en stund går oxå bra liksom..
Bara jag en liten stund kan tro att jag är nått lite mer än alla andra.. Då hade jag kunnat anställa någon som fick städa mitt hem. ;)

Eller nä för resten..
Det hade aldrig gått..
För det betyder ju att jag måste lita på andra människor, och det går ju inte..
Ingen kan ju någonsin vara lika bra och ärlig som jag.. ;)
Fast det är sant..
Jag hade aldrig litat på att någon inte öppnade mina skåp och lådor eller plockade på sej något..
Inte för att jag har något speciellt hemma.
Nä det är nog bara jag som är speciell. ;)

Inte ens kylen kan jag med att öppna hemma hos mina närmsta vänner utan att fråga.. Inte ens besticklådan..
Nej, princip.. Då vet alla alltid var dom var mej. ;)


Nää nu dags att lysa i nyllet, så hej hej..! :)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0