Vilken dag..

Oj vad effektiva vi har varit idag. :)

Trots att jag har haft sååå jävla ont idag så har jag ändå försökt bita ihop.

Vi började småplocka lite i förmiddags och vipps så var lägenheten städad och julen borta. :)
Fönsterna är till och med putsade!

Naglarna fick jag gjort också.
Letade fram mitt akrylset, och tänkte att jag skulle försöka mej på det.
Och det gick ju ganska bra det med.
Dock orkade jag inte med något avancerat idag när jag hade så vansinnigt ont, så det fick bli vanliga franska.

Första gången jag har franskt sen jag började göra naglar för snart två år sen. ;)
Det är absolut fint och fräscht, men det är ju såå tråkigt.
Kommer antagligen att tröttna redan i morgon kväll. ;)

Nu sover äntligen barnen.
Det var inte det lättaste att lägga dom idag. *Pust*
Så vansinnigt frustrerande när ens små "solstrålar" gör allt för att inte sova..
Men som sagt, nu sover dom sen en stund tillbaka i alla fall. :)

Fredrik är och handlar så här om aftonen. ;)
Tanken var att vi skulle åkt och handlat i förmiddags, men så började vi ju städa och då är det ingen idé att sluta när man väl har börjat.
Så vi tänkte att vi skulle åka efter middagen istället.
Men middag glömde vi också mitt i all smärta och städning, så det fick bli hemkörning av kebabtallrickar. ;)
Så Fredrik tog sej en liten tur i lugn och ro nu istället. ;)

Själv ska jag lägga mej på soffan med min rövsmärta och låta värktabletterna göra sitt..

Nattinatt gott folk!

 

mammi
2011-12-31 @ 19:28:30

Måste det vara så vitt, det blir lite onaturligt, men annars e det jättefint + att naglarna e lite kortare snyggt puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0