Stenåldern

Min vattenkokare fick ju för sej att stämpla ut förra veckan.. *Morr*
Så nu får man koka vatten i en jävla kanna varje gång man ska dricka the. Vilket jag gör typ tio gånger om dagen.
Det tar ju fan en evighet att koka vatten på denna skitspisen. :-/
Omåttligt irriterande. Känns som man är tillbaka på stenåldern..





Barnen tog sovmorgon även idag. :)
Kvart över åtta klappade Tonni mej på kinden och frågade om jag kunde sätta på tv'n. Thea kom upp runt halv nio. :)

Nu sitter barnen och kollar på supersmurfen, medan jag håller mej i köket. ;)
Räkningarna är betalda, och maken är på väg hem.

Tråksamtalen väntat jag med till efter jul istället. Det blir nog bäst så.

Men nu är det bara att sätta igång med allt annat som ska göras.
Ha en bra dag gott folk.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0