Myser

Alla relativt nyvakna. :)
Thea och Tonni har gosat klart med sina föräldrar och har gått ut i vardagsrummet för att titta på långben och Max. :)
Men jag och Fredrik tycker inte det är dags riktigt ännu.
Så vi ligger kvar. ;)

Fredrik har dock varit på väg upp redan för han har visst luvtröja på sej. ;)
Ligger med huvudet på min man och han ligger och pillar mej i mitt ofantligt långa hår. ;)
Myspys!

Men hur länge håller det..?!
Man är liksom lycklig om man får ligga kvar i fem minuter. :)

Såg nu något jävligt störande.. 
Min lampa i fönsters är skev.
Tonni skulle tända den förut, och har väl lyckats vrida stjärnan lite.
Inte precis värsta problemen egentligen, men det är så där att man ser det hela tiden och vill gå och rätta till den. ;)
Ojoj.. Vilka problem man kan ha.

Nu dags för lite frukostmys, sen handla, sen..? Äh det märker vi.
Fick bort mina naglar igår, så ska nog orka mej på att göra nya.
Men vilken färg..?
Har ju typ alla färger som finns. ;)

Har sett att jag börjat få ganska många läsare. :)
Himla roligt att folk läser min blogg. :)
Lämna gärna lite kommentarer efter er.
Det gillas. ;)

Aja, vi får se vart denne dag slutar..
Hej så läng

 

mammi
2011-12-30 @ 11:11:11

Läst puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0