Min man

Min make är inte riktigt som alla andra..

För det första säger han, (som en jävla brud) varje kväll att han inte ska äta mer sötsaker efter "idag".. Ja det går ungefär som för alla andra brudar.
Han älskar att skvallra med mej och mina tjejkamrater.
Helena har vid ett gäng tillfällen sagt att Fredrik är den perfekta gaykompisen, bortsett från att han tydligen inte tänder på män. ;)
Fredrik tycker också att det är jätte spännande att se på alla naglar jag gör.
Han viker verkligen kläder sådär pedantiskt och lägger dom snyggt och prydligt i garderoberna.
När jag träffade Fredrik och vi flyttade ihop upptäckte jag något verkligen utöver det vanliga.. Karln hade ett litet sy-kit. Eller nä, inte så litet.. Fullt utrustad var låddan.. Det ända som saknades var självaste symaskinen. ;)

Det finns en massa sidor hos Fräddfan som gör honom lite extra speciell, men det som gör Fredrik verkligen speciell det är ju faktiskt att han står ut med mej varje dag. ;)

I love you Fräddfan!

 

mammi
2011-12-29 @ 17:04:57

Ja det krävs en riktig karl till det...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0