Det går ju inte så bra detta..

Nää, jag är för jävla kass på detta med bloggandet asså.
Det är ju inte ens någon idé att jag lovar att börja skriva igen.
Jag har helt enkelt inte tid..
Men som jag har för mej att jag skrivit i en tidigare blogg, så har jag ingen tid för nått, å ändå gör jag inte ett skit typ. ;)
Jojo, jag har ju förvisso hand om mina tokungar hela dagarna.
Å det är inte alltid det enklaste vill jag lova.
Thea är ju visserligen ganska enkel, men min son...
Ojojoj, honom kan man inte släppa en sekund med blicken innan det hänt nått.
Det är blod å blåmärken här nästan jämt känns det som.
Så sent som idag slängde rackarongen sej ner från soffan igen..
Denna gången blev det "bara" en bula, men sist landade han på näsan så det kom en jävla massa blod.
Å samma vecka lyckades han spräcka sin överläpp två gången så det forsade blod då med..
Han är helt sjövild den pöjken asså.
Men det går ganska bra ändå. Hehe.
Han är ju ändå en helt underbart mysig liten kille trotts allt.

Iaf så köpte jag med en vovve igår.
Han heter IVAN !!
Så jävla fult så det är fräckt ;)
Men han är iaf en liten goding <3


*Första bilden i hemmet :)

            
*Lille Ivan              *Nanar i pappas knä        *Myspys                        *Kärlek :)

   
*Tonni hälar fint :)          *Bästisarna ;)

Det var det..
Denna vecka har varit en bra vecka får jag säga.
I måndags lämnade vi Thea hos dagmamman vid nio, å sen åkte jag, Fredrik å Tonni ner till Varberg å hälsade på MÄÄÄÄÄÄD !!!
Underbart att träffa henne igen. Vi hade fan inte setts på över tre år. Skandal. ;)
Så Majsan hämtade Thea så vi inte behövde stressa hem. *Tack underbara du !!*
Sen på kvällen var det boxningen. Underbart !!
Börje å Mailn följde med oxå. :)
Å i tisdags lämnade vi Thea hos dagmamman igen, å sen bar det av till Uddevalla, för att pussa lite på min Gudson, å så lämande vi Stina där. :(
Kunde inte ha kvar henne längre med min allergi..
Men Stina verkar ha det toppen, så det blev bra iaf. :)
Majsan hämtade Thea den dagen oxå. *Du är en bra Gudmor å vän du !!*
Sen, vad gjorde vi sen..??
Minns inte ;)
I onsdagskommer jag fan inte heller ihåg vad vi gjorde..
Jo, vi var ute å åkte lite, var på 421 vet jag. Haha. *Minnet är bra men kort* ;)
Å igår åkte vi hem till Fredriks föräldrar å lämnade av barnen för att sen åka till borås där vi hämtade lilla Ivan !! :) *Ååå, han är så mysig*
Idag har vi oxå varit ute å flängt lite. Inhandlat lite prylar till Ivan, å jag har köpt mej ett par stövlar å regnkläder. Det är bra nu när man skaffat hund. ;)
Å sen vid fyra stack älsklingen till jobbet.. Han ska nämligen jobba natt..
Å så har mamma varit här en stund nu på kvällen. <3
Så Thea fick vara uppe jätte länge idag.
Hon gick inte å la sej förens klockan var halv elva.. Det är sent det. ;) Tonni somnade iaf vid halv nio.

Nää, nu är det nog fan dags att gå å lägga sej tror jag..
Ha det toppen alla ni som är här å snokar ;)

Maddde
2010-05-15 @ 14:18:26
URL: http://madelli.blogg.se/

Nämen!

Du bloggar ju nu igen :D

Det var absolut helt insane ball att se dig igen!

Nu får vi iaf hålla kontakten via nätet om inte annat tycker jag.

Krääm på er!

Maddde
2010-05-15 @ 14:19:47
URL: http://madelli.blogg.se/

Har ni en vovve nu :D

Haha det gick fort,fast det brukar det göra för oss bokstavsbarn haha ;)

köss

Sanne
2010-05-15 @ 17:15:07
URL: http://ninna.blogg.se/

Nja, fort å fort.

Det har varit aktuellt ett tag, å nu hittade vi lille Ivan, så det var bara att slå till ;)

Määd
2010-05-25 @ 08:07:25
URL: http://madelli.blogg.se/

Fan va gött =D

Läget annars då jerimetiferiii!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0