Mysdag idag :-D

Idag är det onsdag å slut på arbets veckan för min fina Sambo. :-D
Fredrik slutar nämlign två idag. :-) Å imon är det ju röd dag, å på fredag, kläm dag.. Å då ska vi till Nolhagaparken med Theas dagis. Mamma ska oxå med. :-D


*Tjockekorven sitter i sin stol för första gången, å Syrran e alltid med å kollar
så att allt går bra, å hon bjuder gärna på pussar till sin lillebror. :-)

I fredags så började jag mitt "nya" liv..
Jag är ju rätt stor nu mera om man säger så, å min största skräck har varit att sätta mejj på folks stolar ifall dom ska gå sönder.. Å i fredags när vi var hemma hos mina svärföräldrar så satte jag mej på en av deras plaststolar på alltanen, å den brakade. Jävlar vad det kändes piss. Alla fösöker säga til mej att om en plaststol står ute i alla väder, året om i flera år så blir dom kassa så det var nog bara otur att det hände just dejj.. Aa, kanske, men nu hände det mej, å jag kände verkligen att det är nog med vikten nu.. Så i fredags slutade jag helt med kolhydrater. :-D Det går jätte bra, är inne på min 5 dag idag. (om man räknar med fredagen då) Efter 3 dagar hade jag redan gått ner 1 kilo. *Så stolt* Hehe. Men det är många kvar. ;-) Går mina promenader med vännerna så ofta vi kan, å så har jag fått låna Helenas Wii Fit !! :-D *Tack min vän* Det är skit kul å träna på det. Måste köpa mej ett eget. Hehe.


*Morgonmys, å Thea älskar att hjälpa till med sin bror. <3

Thea har för först gången idag sagt, Tonni :-D
Så duktig, mammas tjej !!
Hon har total vägrat innan. Det har varit Bäbish eller Benno. Haha.
Vart fick hon Benno ifrån liksom.. Så söta dom små. :-D
Å Lille Tonni bara växer å växer. Han "pratar" helt tiden, å skrattar massor. Så mysigt så.
Jag har verkligen världens finaste barn. Är så lycklig å stolt.
Har då aldrig vait med om snällare barn. Okej, Thea kan vara ett litet monster ibland. ;-) Men det tillhör ju. Många har alltid sagt till mejj att jag inte vet hur det är att vara mamma eftersom jag får så snälla barn. ;-) Dom sover bra, å gråter nästan aldrig. Thea lägger vi runt nio, å sen vaknar hon runt åtta-nio på morgonen. Det är aldrig strul när hon ska somna, å Tonni vaknar 1-2 ggr per natt, vill ha mat å ny blöja å sen sover han igen. :-D Thea var oxå så duktig som bebis. *Skryt* ;-)
Nää, men med detta sagt, att jag har det väldigt bra å är så stolt över mina älsklingar.
Fredrik är oxå ganska enkel, han går upp själv, gör sin egen frulle, åker till jobbet, kommer hem, äter maten jag lagar, leker med barnen, är med å nattar barnen, sitter still i soffan, om han inte plockar å pillar lite i hemmet tillsammans med mej, myser lite, sen borstar han sina egna tänder å sen stoppar han om sej själv å sover hela nätterna. ;-) Hehe. Kan man ha en bättre familj. ;-)


*Min vackra prinsessa !! <3

Idag slutar ju Fredrik som sagt tidigt, å sen ska vi åka till frölunda å kolla mina linser å sen ska vi åka en sväng till Johan, Vilma å Nadia. :-D Trevliga människor det där. ;-)


*Mamma har satt en leksak i handen på mej, å jag kom snabbt på att det
skrammlade när jag viftade med armen. ;-)

*Saknar min kära syster å min fina systerson så mkt. Thilo växer å växer, å moster missar. :-(
Men på måndag kommer dom äntligen hem. Å då ska jag pussa ihjäl dom.
Skönt att få massa bilder på honom å dom varje dag iaf ;-) Puss på er mina fina*

Nää, nu ska jag ta å käka lite lunch, duscha å fixa lite. :-D
Ha det toppen alla läsare.
Kram från familjen Jensen/Frydebo


*Mammas underbara älsklingar !!
Catja
2009-05-20 @ 18:38:09
URL: http://catisk.blogg.se/

Gumman du har världens bästa o mysigaste familj.!!!

Lite chockad dock att Fredrik klarar allt de där själv ;) Han e ju trots allt kille.!

Älskar er..

Puss o kram från oss

mommo mams
2009-05-21 @ 00:48:41

ja sicken go familj du har, ska bli kul o följa med på Fredag.... vi ses pussar i massor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0