Ett år sen idag.. *Idiot*

Idag är det exakt ett år sen "han" lämnade tillbaka sin lilla 11 månaders dotter här ute på parkeringen.. Sen dess har han inte funnits ALLS.  Han var ju som sagt här i EN jävla töntig timme sista helgen i september förra året. En timme.. Men under den timmen satt han ju med mej i köket å var inte speciellt intresserad av lilla Thea. Han gck med henne in på hennes rum i typ 10 minuter, å när hon skulle byta blöja så sa han till henne å gå till Fredrik. Vilken pappa. Det är så man vill ta faderskapen ifrån såna svin.
Hur fan kan man vara utan sitt barn i ETT ÅR ?? Jag mår ju piss när Majsan eller Mia har haft henne en hel helg, för att inte prata om nu när Gunilla å Göran hade henne från tisdag till fredag när vi var å födde barn. Jag grät ju i telefonen när jag fick prata med henne. Ville bara hem till min lilla Prinsessa hela tiden. Men men, alla är vi olika. :-S


*Detta var sista gången han hade henne..

Usch så arg å rent ut ledsen jag är på den jäveln. Men som tur är har Thea världens finaste pappa som älskar henne så helhjärtat. Det är det underbaraste som finns att se deras kärlek till varandra. Den vilkorslösa kärlek. Att två människor som egentligen inte har nått band emellan sej kan binda det största band som finns. Hjälp vad fint det är. Hon ska alltid få veta hur det ligger till, men jag vet oxå att för henne kommer det aldrig spela någon roll. Fredrik är lika mkt för henne som jag är, och det är det hon kommer leva på. "han" var ju inte ens närvarande på hennes allra första födelsedag, men det var Fredrik.
Inte ens nu när Fredrik fått sitt "egna" barn ser man någon skillnad på kärleken till don båda barnen. Jag var dock lite rädd att han skulle känna mer för Tonni. Men det syns i hans ögon när han tittar på barnen att hans kärlek är precis den samma för dom små underbara barnen. :-D
*The dad he didn't have to be*


*Det finaste*

Och idag är Sessan 23 månader. :-)
*Grattis mammas älskling*

Så vad har hänt mer nu då.. Jo, jag har sålt den jobbiga syskonvagnen. Hua. Det var ingen toppen  vagn det inte. Den varkade ju så smart. Hum.. NOT !! Så igår köpte vi en ny fin vagn. En enkel vagn med en ståbräda till Sessan. Hon bara älskade det. Haha. -Thea stååååå, Thea ståååå, å så skrattade hon hela tiden. Hehe. Så söt. Thea fick nya fina skor igår oxå.  Tog även en fika med Emilly å Kewinsson.
Å igår innan vi gick till dagis, så frågade jag Thea om pappa skulle hämta henne, det blev ett bestämt svar, -NEJ MIA !! Haha. Va fick hon det ifrån liksom.. Men Mia blev nog lite rörd å samtyckte.


*Så här ser Lillemans nya fina bruna vagn ut :-)

*Å så här ser sittdelen ut, grå å fin :-)

Snart ska vi städa lite, göra oss i ordning å sen ska vi iväg till ikea. Därefter till ica å sen kommer Fredriks kusin Johan, hans fru Willma å deras dotter Nadja på middag. *Mysigt*
Så nu är det dags att avsluta här.
Kram på er å ha en fortsatt trevlig helg !!

       
*Vårtjejen                *Mammas Snutta              *Mina älsklingar

          
*Tonni å Moster Bea     *Nu är jag trött ;-)


*Mammas Kille
Vicky
2009-03-21 @ 11:30:44

Dom är verkligen jättesöta båda två. Och Thea förstår jag är en stolt storasyster! :)



Vagnen är jätte snygg!! ;)

Sanne
2009-03-21 @ 12:14:50
URL: http://ninna.blogg.se/

Tackar tackar. :-)

Emilly
2009-03-22 @ 07:45:14

usch förstår mig inte på ricky hur kan man ens genomgå varje dag utan att ha ångest över saknaden av sitt barn att man varken träffar eller hör av sig?.. Men men vissa är som de är, Fredrik är allt Thea behöver allt ricky aldrig kommer vara för henne, å de är så fantastikt att se hur bra han är med Thea å vilket fint ansvar han tar..



ÅÅ dom e juh bara för söta barnen ;)Å Thea är en sån duktigt storasyster..



Å vagnen ;) ska vi byta hehe

mommo mams
2009-03-22 @ 19:39:00

Ja jag måste hålla med om att nya vagnen e jättefin

o snyggThea vårfin, lillkillen växer, hoppas jag blir

bättre så vi kan träffas i veckan.

puss på er

jennie
2009-03-23 @ 17:06:07
URL: http://www.bloggterrier.blogspot.com

Är så himla himla glad att ni fått det så fint med allt. Älskar er allihop. Kom hem till oss snart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0