En vecka redan.. <3

Japp, idag är det en vecka sen Lilleman kom. :-D Hjälp vad fort det går... Känns som det var igår eller iaf i förrgår som vi kom in på förlossningen. Det var en rolig dag får jag säga.
Jag lyckas alltid samla dem mest tokiga människorna på mina förlossningar. ;-)
Med på Theas förlossning hade jag ju Majsan å Mamma med mej. Ni som känner dom dårarna kan ju själva tänka sej hur det gick till.. HAHA !! Den biologiske fadern var ju oxå där rent synligt.. Men han var dock inte me rent aggerande. Han satt på en stol å såg mest ut som han ångrade detta.. Å det var nog så det var. Men men. Vi andra hade kul ändå.
Å nu då, så drog jag med mej min älskling, som bara han är en mupp för sej. ;-) Hade oxå min mamma med mej på denna förlossningen, å så gudmor Helena. Aa, ni som känner dessa förstår ju att även denna förlossning borde filmats och lagts ut på nån komedi sida eller nått. Haha.
Ta bara själva den viktigaste stunden under hela dagen.. Jag ligger där med mina värkar, men har fått såpass mkt lustgas att jag nu känner att detta går något sådär bra, så jag passar på att mellan två värkar vila ögonen.. Mina kära stöttare sätter sej då för att ta en fika. HAHA !! Mamma dukar upp med kaffe å bullar. *AsG* Där sitter la dom å myser, när jag helt plötsligt känner att jag håller på å bajsa ner mej, men i själva verket hade krystvärkarna satt igång. Å jag tar i för fullt, Helena vänder sej då lite sött om å frågar, -Sanne, krystar du ?? -JAAAAA !!!
Helena kastar sej då på klockan med bullen i högsta högg !! Haha. In kommer barnmorskan som i nästa krystvärk får lille Tonni i sina händer. Gaah vad fort det gick. Jag blev skitsur som inte fick mer av en förlossning än bara 2 krystar. Där stod dom andra runt mej å fälde en glädjande tår till Tonnis välkomnande. :-D
Men just denna bulle kan jag inte sluta skratta åt.. HAHA !!


*Här ser ni mej i min maxade smärta, medand Helena lugnt å fint håller mej i handen å käkar bulle. ;-) HAHA

Iaf har veckan gått bra å snabbt. Vi stannade på BB i två dagar, å Thea var då hos Gunilla å Göran. På fredag kväll kom Sessan äntligen hem. Gud va jag saknade henne asså !! Hon var helt lyrisk över sin lillebror. Å hon är så snäll å vakande över honom.
Min fina tjej. Åh, du gör mamma så stolt, älskar dej så mkt Thea !!
Å min lille prins. Han är så liten å perfekt. Ni är mina ögonstenar.
Tänk att jag kunde vara så rädd för att inte känna kärlek till Tonni.. Jag var livrädd att jag inte skulle kunna ta till mej honom, å undrade så hur man kunde älska en pojke så som en dotter.. Men herre gud. Nu när man sitter här med två underbara barn så känner man verkligen samma kärlek å lika mkt oxå för den delen. Jag känner verkligen inte att detta är min tjej å detta min pojke, utan detta är mina barn, å det är verkligen ingen skilnad. :-D
Haha, ibland snurrar härnan allt till det i onödan. ;-)

Nää, nu ska vi göra familjen i ordning å sen ska vi ta en promenad till allum !!!
JAG KAN GÅ IGEN !! ;-) Haha vad det är gött !!
Nää, kram å puss på er mina läsare.
Å tack för alla era grattis å fina ord !!

           
*En nybliven pappa            *Lille Prinsen            *Mommo å Tonni     *Tonni hos sin goa Gudmor

       
*Första titten ;-)                  *Min familj               *Mommo med sina barnbarn


*Mitt liv !! <3

Julia
2009-03-04 @ 12:54:33
URL: http://littlemommy.blogg.se/

Ohh vad stor Thea blev plötsligt! Men det är väl klart när hon är stora syster nu =) Grattis till er och den fina lille killen! Kramar Julia och Céleste

Ullis
2009-03-04 @ 13:11:48
URL: http://mamabear.blogg.se/

Stort grattis Sanne, han är jättefin, kul att Thea är en sån duktig storasyster..blir så avis, vill ha min bebis med nu. Grattis ännu en gång

julia å emmeli
2009-03-04 @ 17:40:54
URL: http://castlewood.blogg.se/

Julia hälsar att Thea fått en sån söt lillebror !!

Hn vill ha en till hehe*

kramar i massor till er !!

mommo mams
2009-03-06 @ 11:47:12

Härligt att du kan gå igen, nästa mål e väl att springa då, eller? hihi, hoppas tuttarna är igång på riktigt nu, tusen pussar o kramar på er.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0