Morsdag igår.

Åh jag fick så fina blommor av min fina familj igår.

*Tack min fina familj för dom underbara blommorna :-)

Sen fick jag en ny fin dator av min älskade sambo i onsdags oxå. :-D



Vi har varit hos mina kära svärföräldrar i helgen oxå.
I lördags grillade vi å mös i värmen. :-) Madde å Rikard var där oxå. Thea badade i sin lilla pool å hade jätte skoj. Sen ville farmor å farfar att Thea skulle stanna. Så då fick hon väl göra det då. ;-)
Å Igår åkte vi till min mor å lämnade blommor å drack lite kaffe. (Inte jag dock, så vuxen e jag inte än, hehe)
Sen åkte vi till Hällingsjö med blommor till Gunilla oxå. Jag lagade mat till alla, å sen fick jag hjälpa Thea att vattna alla "blommor" på gräsmattan. Haha. Sötonge. Tonni satt mest hos sin Faster hela dagen. Han trivdes bra där. Hehe.


*Bad tjejen <3

         
*Glada killen        *Börjat vända sej :-)            *Men man blir trött av all träning


*Världens finaste killar !! <3

    
*Tonni å Faster          *Tittut ;-)

Vi var på Malins student i fredags oxå ju.
Grattis igen Momis !! :-)


*Tonni fick känna på det lite oxå. ;-) Hehe

Nää, nu ska jag å Tonni mysa lite.
Kort blogg idag...
Kram på er
mommo mams
2009-06-01 @ 22:51:21

Hej hej..

Tack för fiiiiiiina blommor dom luktar gott också,

men fick inte träffa gullungen Thea snyft, men Tonni e så fin kramgoa killen tusen pussar o kramar till er alla...

Susanne
2009-06-02 @ 06:41:16

Fina blommor och vilken fin dator du fick. Och så fick men en trevlig lässtund. Ha det så jättebra. Kram:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0