Weiiiiiii :-D

Dagen började TIDIGT... :-O
Klockan ringde halv sju i morse, trots att jag knappt sovit nått alls inatt. Men vad gör man inte för lite lusse firande på sessans dagis. ;-)
Mia följde oxå med för att se min vackra dotter som en liten tärna.  Thea var så fin, å så väldigt duktig på sångsamlingen. Hon kunde minsan alla rörelser till varje låt. Min lilla tjej. Det var inte utan att man blev tåröggd. *Snyft* Hon gör mej till världens mest stolta mamma.



Min lilla tärna !!


    
          
        *Thea å Nora                    *Snuttan                     *Lussefrukost               *Läsa boken :-D


         
*Mia å Thea                             *Här dansas det


    
*Thea svänger loss            *Gooding

              
        *Hjälper killen upp               *Alla sova.......                  *Vi är kompisar vi                   *Sjunger å dansar :-D


Efter dagis så gick vi hem till oss, Mia oxå. Mia å Thea somnade till en stund här innan dom gick. Dom skulle hämta VOVVEN å sen traska hem till Mias mamma och baka lussebullar.
Å medans dom gjorde det, smet vi iväg till Carlanderska och tittade på bebisen. :-D Så nu vet vi va som simmar omkring där inne.  VI SKA FÅ EN LITEN POJKE !!!!!!! Det ska bli kul med en av varje, men oj vad nervöst det är. Det blir ju en jätte omställning. Hehe. Det kommer ju givetvis att gå jätte bra, men det är som sagt nervöst. ;-)
Sen åkte vi till Landvetter och lunchade med min kära svärmor, å sen bar det av till vallhamra för att hämta snuttan, å där efter åkte vi till Ikea i kållered. Köpte oss en ny soffa. Som kommer imonbitti. :-D Tjohoo !! Den blir lite stor här än så länge. Men det blir bätte när vi flyttat upp sen.

Nää, nu ska vi mysa lite här, å jag ska klappa på min SON !! :-D
Har haft en jobbig dag efter beskedet.. Har ju inte ett ända killnamn. *Gaaaah*
Men fick ett av Catja när nu som nog kan funka. ;-)
Ha en mysig fredagskväll nu folket.


Här kommer lite bilder på pojken. :-D


Min lilla son i profil. Vinkar lite lätt gör han oxå. :-D


Ser ni snoppen gott folk ?? ;-)
Här hänger vi ut hans kön, han kommer strypa mej när han blir 15 år. Haha
mommo mams
2008-12-12 @ 23:39:41

Vem fick rätt???????????????????????

Vem vet o kan allt??????????????????

jag e jätteglad en lite gossepojk.........

MOMMO MAMS

Mia
2008-12-13 @ 00:22:20
URL: http://superseriosdampattack.blogg.se/

Ååå vad är namnet som Catja kom på??

Emilly
2008-12-13 @ 10:03:36

ÅÅ va skoj gumman, vi får en av varje båda två ;) Vi får lära varandra heheh

Marita m Fam,grupp
2008-12-14 @ 19:47:59

Grattis...det blir en grabb!

Thea är underbar som luciatärna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0