Tredje Advent !!!

Tyckte det var i förrgår jag jag skrev andra advent som rubrik. ;-) Men vi behöver ju inte älta detta med tiden å snabbheten en gång till. Haha.

I morse gick vi upp i tid för en gångs skull. Åkte till mina svärföräldrar på lite advents brunch. Visade upp filmen på våran lilla son oxå. *Stolt* Hehe. Där efter åkte vi till mammas kamrat Martia på lite julfika å julklappsöppning. :-D Det var minsan lite mysigt.

Nu har iaf jag kommit fram till vad jag vill att våran son ska heta, men då har jag inte min älskling med mejj helt. *Pust* Hehe. Men iaf har jag kommit fram till Tonni. Tycker det är ett jätte bra namn. Först å främst är det sött på en pojke, passande på en ungdom, å även helt okej på en man. Sen så har vi då T på båda barnen, å sen är det familjenamn. Min mammas bror hette nämligen Tonni, å han finns inte mer.
Thea å Tonni passar utmärkt ihop, å alla namnen ihop passar även på honom, Tonni Göran Jensen :-D
Så nu är det bara för Freddan att få in det oxå. ;-) Hehe. Han är visserligen inte emot det heller, man han vill ju helst Anton eller Alex. Å Anton säger jag NEJ till, Alex funkar men nja.. Vi kommer knappast stöta på någon annan pojke som heter Tonni iaf om vi tar det. :-D


              
*Gänget                          *Ska hjälpa Sandra        *Detta var skojj                      *Road ??


    
*Oj, paket                                 *Spännande


    
*Nämen                          *Pippi-pussel :-D


               
*Grabbarna boys                     *Thea å Marita              *Familjen                                 *Slänga skräp


       
*Sång å dans                         *Pussa mommo                   *Mamma å Kjell                    *Thea å Sandra



Min modell skrutt :-D



Måste bara säga att det är ju pinsamt hur folk tar åt sej av saker å ting som skrivs i denna blogg. Skäms ni inte när ni tar åt er å verkligen bråkar med mej om det ?? Vem har sagt att det är du, du eller du ?? Jag har inte skrivit ut något namn, å där med inte skadat eller hängt ut nån. Detta är bara tramsigt. Bete er allihop...
Helena
2008-12-14 @ 23:09:49
URL: http://helpyourselfish.blogg.se/

Men döh! Vilken sötis hon e lilla thea! Nu e ja nöjd iaf ;)

Emilly
2008-12-15 @ 10:16:19

naa sötnos hon är lilla modellen ;) Ja tycker d är jätte fint namn å de passar bra med Thea ;) så go for it

mams mommo
2008-12-15 @ 12:17:06

mommos lilla modell dans fia

klart han ska Tonni Fredrik får vänja sig

puss mams mommo pussa på snuttgurkan

Mia
2008-12-16 @ 01:37:24
URL: http://superseriosdampattack.blogg.se/

Min lilla älsklingsThea fy vad söt du är! Du kommer bli en supervacker modell när åren har gått lite :-)



Puss på er

jennie
2008-12-16 @ 22:57:11
URL: http://www.bloggterrier.blogspot.com

Vad är det för intriger du är med i????? Jag vill också ha spänning i livet!

Sanne
2008-12-16 @ 23:07:57
URL: http://ninna.blogg.se/

Haha. Du får gärna ta över dom Jennie. ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0