Sista dagen..

Ja då var det Theas sista dag på dagis detta året. Inte förens den 12:e januari ska hon tillbaka. Hon som älskar att vara på dagis med sina kompisar. :-D Men vi få leka en massa hemma nu istället. Det är ju för tråkigt att jag har så ont då bara. Kan ju inte leka så mkt med henne som jag hade velat. :-(
Men hon verkar rätt nöjd ändå. Hehe.

I morse kom vi upp i tid iaf. *Kors i taket* Gick till dagis med lill fisen å sen gick jag hem å åt frulle. Fick lite ont i magen igen när jag kom hem. Har nu fått stränga oder om att jag bara ska ligga å ta det väldigt lugnt. Anstränger jag mej för mkt kan jag sätta igång allt. Å det vill man ju inte. Min mor fick därför hämta Thea från dagis. *Tack mamma, du är underbar* Mamma var kvar på en fika en stund. Alltid mysigt att umgås en stund med mamma. Det blir ju inte så ofta tyvärr.

Nu har Helena åkt till sthlm.. Saknar dej redan ju. ;-) Hoppas ni får det bra. Tror du kommer att vara jätte fin på den tjusiga tillställningen. :-D Kram på dej

Nää, nu ska jag lägga mej.
God natt gott folk.

-Ville bara tillägga att det är helt fritt att läsa min blogg, å om det nu är så att vissa stör sej så fruktansvärt mkt på saker å ting, men för fan, gå inte in å läs då.. Svårare än så kan det inte vara eller ?? Det är ju bara pinsamt att ni snokar runt här titt som tätt, å sen kommer å tjötar. Kan skriva här å nu så vet ni i fortsättningen, jag kommer aldrig att hänga ut någon med namn om det är det ni väntar på, men jag har rätt å skriva av mej om vad jag tycker å tänker utan att skada någon, å om det sen är så att du, du eller du tar åt er, ja då är det faktiskt era problem. Tack för mej å adjö !!



mommo mams
2008-12-18 @ 12:56:05

Det var jätteroligt att se Theas min när mommo tittade in i rutan på dagis,så nöjet var helt på min sida.....kram o puss mommo mams




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0