Så var denna veckan slut..

Än en gång, helvete vad fort tiden går..
Vaknade i lugnans ro i morse, gick upp å åt lite frulle, gjorde oss i ordning å åkte i väg till bakaplan. :-D
Hämtade ut babyboxen å en blöjhink. Kanon å slippa bajlukten nu mera. ;-) Sen köpte vi ett babygym, en pjamas å en "lillebror-body" till lill killen. Pappa köpte även raketer idag. Här ska det pangas på nyår. Haha. 19 st raketer. :-D Tror Thea kommer tycka det är lite spännande. Sen åkte vi iaf till Paprika å lunchade innan vi åkte hem.
Sen har vi bara suttit i soffan å myst. Eller nää, det var inte helt sant, jag har lagat mat å älsklingen har dammsugit å tvättat. *Han är för duktig min lilla Freddan* ;-)
Har rensat ut dom få av Theas gamla kläder som Tonni kan ha. Sånt man köpte när man var gravid med henne som inte alls var kul att använda på en tjej. Haha. Men lilleman fick ju massa nya fina kläder igår oxå. Han har en jätte garderob å han har ju ännu inte ens kommit. ;-) Haha.
Hittade Theas fina tofflor som hon fick av Mia när hon föddes, dom ska Tonni oxå få ha. *Love it* ;-)

Nää, nu orkar jag inte sitta här mer.
Ska lägga skruttan å sen ska jag kolla film innan det är dags för sängen.
Å min stackars lille älskling ska upp till jobbet imon. *Lider med dej* Men det är ju bara imon å sen halvdag på tisdag, sen är du ju lite ledig igen. :-D
God natt på er gott folk, glöm inte kommentarerna. ;-)
            
*Hinken                                                    *Laban Gymmet                                                      *Fina body'n
emmeli
2008-12-29 @ 08:52:31
URL: http://castlewood.blogg.se/

Hej hej Sanne ser att de växer så det knakar !! Saknar er !

Puss på er från oss på cypern !

Mia
2008-12-29 @ 10:51:26
URL: http://superseriosdampattack.blogg.se/

Slipper jag känna diarré lukten nu då?;-)

Puss på er

mommo mams
2008-12-29 @ 22:12:49

jaaaaaaaaaa slippa bajlukt grymt bra, vad dom hittar på nu för tiden,,,,,,,, ha ha hur lät inte det då "gammal näääää inte då",,,,,,,,,kramar till mommos Thea puss mams o mommo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0