Jippi !!

Försov oss lite lätt i morse, vaknade tio minuter innan vi skulle gå till dagis. Så med ett jävla tempo fick snuttat ätit, å fått på sej kläder å sen var det bara att "springa" till dagis. Sen lunkade jag hem, åt frulle, duschade, å sen mötte jag Mia, så gick vi till MVC. Frdrik kunde tyvärr inte följa med idag eftersom han var på kurs. Stackarn, han som inte missat en ända gång hos barnmorskan.
Det var som vanligt när vi skulle lyssna på skrutten. Han sparkade å lekte så det knappt gick att lyssna på hjärtat. Haha. En riktig liten buspojk det där. Precis som syrran när hon låg i magen.
Hjärtljuden låg iaf på 146, å för två veckor sen när BM mätte min mage låg den på 27 cm, men nån har visst växt där inne, 31 cm helt plötsligt. ;-)

Skulle iaf efteråt skriva ett mess till Freddan om hur det hade gått, fick då ett svar, -Gött att allt var bra med Tonni.
Weii. Han sa igår att han ville tänka på det, å nu hade han bestämt vilket namn han ville att våran lilla pojke skulle få. Å det blev det som jag (å alla andra) ville. :-D Jippi. Det är så fint ju.
När Fredrik kom hem så frågade jag honom om han ville att pojken skulle heta Tonni nu då, å då tittade han på mej å flinade lite. -Ja det vill jag, men jag är ju en motvalskärring. ;-)
Min lilla mupp pojkvän, ;-) han gjorde likadant med könet nu. Jag trodde pojk, då sa han tjej bra för att säga emot. Haha. Killar. ;-)

Iaf, efter MVC, gick Mia å hämtade Thea på dagis, medans jag försökte ta mej hem. 20-25 minuter tog det från partille centrum hem till mej.. *Gaaaah* Det är en plåga att gå asså.
Tack för hjälpen Mia. Du är bäst.
Köpte iaf Tonnis första blåa kläder idag. ;-) Två jätte söta strumpor å en dress. :-D
Nått var man ju givetvis tvungen att köpa i blått nu när man vet. Hehe.

Nää, nu ska jag kolla tv.
Puss å god natt !!


Lille Tonni ;-)
mommo mams
2008-12-15 @ 22:51:42

jag e jätteglad nu ,,,,, tack Fredrik du e go du....



tusen krama vi ses imon puss

Mia
2008-12-16 @ 01:38:42
URL: http://superseriosdampattack.blogg.se/

Jaaaaaaaa!!! Jippi äntligen är alla överens om ett namn. Tonni får det bli :-) Puss på er familjen

Emilly
2008-12-16 @ 09:15:08

Va bra att ni kom överens om namnet nu då ;) de är juuh ett ovanligt namn men fint ;) så man får lära sig säga de hehe! asså du ahr inhandlat dig blått va kul, roligt när man vet så slipper man köpa tråkg neutral färg hehe : -).. usch ja lider med dig låg å lipa hela kvällen igår för ja ahde så ont har kommit undefund med att ja inte kan gåupp tilöl dagis med d blir bara tusen gånger värre.. Fan varför kan inte vi ha en växande mage med?? tänk va orättvist d kan vara..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0