God kväll !!

Så har denna dagen oxå flygit iväg.
Har som sagt varit hos mina kära svärföräldrar å käkat god middag å bakat pepparkakor.
Det va mysigt med lite pepparkakslukt å julmusik. :-D

        
*Thea hjälper till                   *Theas egna pepparkaka     *Detta tyckte Thea var kul       *Men mkt försvann in i munnen ;-)

        
*Sicken snygging                   *Vovva                                     *Några pepparkakor          *Thea å Farmor


        
 *Thea å Farfar                            *Pappzen                               *Farmor                               *Gamleman


Sötnosen själv !!



Sen åkte vi till ica och handlade det som glömdes igår.
Nää, nu ska jag kolla på Beck som redan har börjat.
Får skriva mer intressant imon istället gott folk.
Hejj hejj så länge :-D

   
             Hör inget                               Ser inget
                               Då finns inget ;-)
Helena
2008-12-07 @ 00:09:41
URL: http://helpyourselfish.blogg.se/

Hon tjuvkikar ju!! :p Hade du sagt till mig så hade ni kunnat låna mina ASTUFFA pepparkaksformer!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0