God afton !!

Nu sitter man här i soffan å har precis lagt på telefonen efter en pratstund med min kära Mia. Jag sitter framför denna dator å Freddan framför den andra. Haha. Vi har förhållande över nätet förstår ni. Det var ju ändå så vi träffades. ;-)
Lämnade snuttan på dagis i morse, gick hem å tjötade med min kära kamrat Helena i telefonen tills hon var framme på sin arbetsplats, å sen satt jag vid datorn å vilade ryggen. Hann under den tiden få yttligare bevis på att vissa i komunen är dummare än tåget. :-D
Det är inte klokt vad man orkar lägga ner energi på sånt som man ABSOLUT inte bryr sej om. Hahaha. *Pinsamt*
Sen gick jag å hämtade min fina dotter. Men AJJJJ vad ont det gör å gå. Det tar mej vanligtvis 3-4 minuter å gå till dagis. Idag tog det 11 minuter. Hoppas tiden går fort nu asså. Det är inte alls kul att vara gravid när man blir så sjuk. :-( Sen iaf, så åt vi lite mellanmål när vi kom hem, å sen la vi oss på soffan å kollade film. Thea slocknade ganska fort, å det gjorde jag med. ;-)

Iaf så har jag väldigt trevliga å fina vänner !! Det betyder mkt ska ni veta. För vad vore man utan sin familj å sina vänner ?? Blir glad när ni ringer å visar att ni bryr er så mkt om mej. ;-)

Nää, det får nog bli en kort blogg idag.
Ska pussa lite på min älskling, å sen vet jag att Helena snart ringer oxå. :-D
Ha det toppen mina kära läsare




  Det är typ så här jag känner mej. Eller det hade nog gjort det hela mkt skönare om jag hade haft en sån som tryckte ihop mitt bäcken, eller vad det nu är som gör så  ont varje gång jag blir på smällen.
solvejg
2008-12-10 @ 10:25:37

utan skådespelare blir det inget drama

puss mams

Helena
2008-12-10 @ 18:41:21
URL: http://helpyourselfish.blogg.se/

Jag får klokt hålla med din mams o är lycklig att ja inte medverkar i showen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0