*Gaaah*

Haft värkar idag.. Vecka 28 för fan. Lille bubben, du får allt stanna ett par veckor till.

Vaknade lite för sent idag oxå. Fick i snuttan mat, på med kläder å sen bar det av till dagis. Jag gick hem, la mej på soffan med min frulle å så kollade jag lite film. Har haft en sån där lip-gravid-dag idag. Denna värk är hemsk.. :-(
Sen en dusch, å därefter gick jag å hämtade min fina dotter. Hon hade gjort ett fint pepparkakshjärta, å en julgranskula. Man blir ju rörd asså.
När vi kom hem käkade vi lite mellanmål, å så kollade vi på "Rasmus På Luffen". Sen slocknade Thea på soffan.
En stund efter att hon somnat kände jag några sammandragningar, kände mej rätt lugn, men efter en stund drog det på ordentligt.. Fan vad ont det gjorde å vad rädd jag blev. Försökte få tag på Fredrik, inget svar, ringde Mia 2 gånger, inget svar, fick mer å mer panik. Å nu var det 5 minuter mellan värkarna. Fick tillslut tag i mamma, som skulle komma, hon fick tag i Fredrik, å han slängde sej i bilen å åkte hem. Mia var redan på väg hit utan att veta vad som hände. Men det visste hon när hon kom fram. Så hon satte sej med mej på soffan å lugnade mej med sin närvaro. Ringde Spec.Förlossningen, å dom sa till mej att ta 2 alvedon å lägga mej väldigt stilla. Precis då kom mamma å Freddan, å en stund senare började det lugna sej.
Är fortfarande lite spännd i magen, men har iaf inga värkar..


Så fint min dotter gjort :-D


    
                *Pippi-tittarna                        *Modellfia är igång igen.
                                                                                      Har hon inte klätt sej väldigt fint ;-)


Fan vad pinsamma vissa är asså. Söka bråk på det viset.. Moget får jag säga..
Helena
2008-12-16 @ 23:12:00
URL: http://helpyourselfish.blogg.se/

haha sötis-thea! Fina saker hon gjort!



Ja vissa är bara ute efter bråk! gravida kvinnor måste ju va roligast att bråka med! Varför bråka med killkompisarna när man kan ge sig på en tjej? ;p oerhört barnsligt.. varför hålla på alls egentligen?

mommo mams
2008-12-16 @ 23:20:24

ja det blir till att ta det lugnt nu,

ska bli kul m lillgubben men han får allt vänta lite till,, o ge fasen i o skrämmas på detta vis..

puss på er sov nu gott alla momma

Helena
2008-12-17 @ 09:49:54
URL: http://helpyourselfish.blogg.se/

btw.. chilla nu bara. låt freddan ta hand om sin gravida dam! ja vill inte få samtal att tonni är på g eller så..! stor kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0