Fredag kväll...

Knappt sovit inatt.. Först å främst så kunde jag inte somna eftersom jag har så j*vla ont i ryggen.. Sen vaknade Thea kolckan tre å tyckte hon skulle leka.. Gaaah. Inte förens fem somnade hon om igen.. Å då fick jag äntligen somnat.. Mia ringde å väckte mej 20 över nio, men jag lyckades somna om, vaknade sen strax före tio med en sån j*vla "mensvärk". *Ont* Ringde mamma, för att ha nån i telefonen så jag inte skulle stressa upp mejj. Efter en stund lättade det. Jag fick väcka min lilla nattuggla kl tio idag. Haha.

Vid halv tolv kom min älskling hem. :-D Hade först bara en mysdag hemma. Men jag klättrar ju på väggarna här, så jag skulle promt åka till Allum en sväng. Köpa julkläder till Thea å så skulle vi handla lite mat. Det gick sådär, ont i ryggen å inne på ica fick jag lite sammandragningar. Mötte även Helena å Moa på ica oxå. Vi fick tippsa varandra om mat för dagen. Så båda köpte vi kött, potatisgratäng å pepparsås. ;-) Smarigt. Fast jag köpte färdiga hamburgare istället för en köttbit. Det blev kanon. Hehe.

Nää, kort blogg här idag.
Nu ska vi mysa å kolla film å trycka i oss godis. (Iaf jag) ;-) 
Adjö å god fortsättning på kvällen
  

*Glöm inte komentarerna gott folk*


                                   
              *Trötta eller ??                      *Nu är hon igång igen ;-)     *Snuttan i mammas skor
    

*Lilla gottegrisen :-D

mommo mams
2008-12-19 @ 23:10:11

Härligt att du kom ut en stund idag , men du måste vara försiktig,,,, imon ses vi ju igen, gosiga Thea lilla linslusen pussar från mommo.

Godnatt nu ska jag i säng kramar...mams

Madelli
2008-12-20 @ 21:53:17
URL: http://madelli.blogg.se/

ÅÅÅÅÅÅÅ har du blogg du me nu gumman weeeei va kul!

puss

Helena
2008-12-21 @ 07:53:33
URL: http://helpyourselfish.blogg.se/

Jag skulle ju vilja påstå att de va ja som tipsade dig om maten ;p

Sandra
2008-12-21 @ 09:45:09
URL: http://www.nogg.se/Mil

så jätte söt e din flicka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0