Bloggar igen..

Ibland undrar man asså.
Visst, folk får göra å bete sejj hur fan dom vill.
Men räkna då med att andra reagerar..

Vissa tänker visst bara på sejj själva nämligen.
Det är ju tydligt.
Men om man har barn, borde man inte då tänka på barnet/barnen i första hand ??
Jag tycker det iaf.

Det finns olika form av barnmisshandel.
Å just nu skulle jag nog påstå att det är det som sker.
Allt behöver ju inte handla om slag mot barnet av nävar för att det ska räknas som misshandel.
Inte i mina ögon iaf.

Får då säga att jag får allt mer å mer svårt för dej.
Tycker detta är grymt.
Men men..

Men nog om detta..

Har ätit en go middag för en stund sen. Eller rättare sagt för över en timme sen. ;-)
Men iaf.
Nu sitter man här å bloggar igen, dricker te å väntar på att klockan ska bli nio. Då börjar ju "Oskyldigt dömd" :-D
Kanske ska komma i säng i tid idag... Igår kom vi inte i säng förens efter ett nångång. Illa. Man blir ju lite bortskämd nu när min kära pojkvän är permiterad. :-D

Nää, dags att göra snuttan klar för natten, sen ska man hinna ringa Helena innan tv'n startar.
Nattinatt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0