2014-05-16

Go'morgon!
Aa, det är ju synd att anklaga mej för att ha
skrivit sönder bloggen det sista. ;)
..men jag har inte orkar och inte heller haft
så mycket att skriva om faktiskt. 
Så därför har det inte blivit av. 
Men nu får jag nog snart skäll av min far
om jag inte lägger upp lite bilder i alla fall. 
Så här kommer några bilder med lite update ;)
 
Tonni var med mej och mommo och
käkade sushi i förra veckan. :)
 
..och jag som aldrig tidigare tyckt om fotboll.
Idag sitter jag ensam hemma och
kollar matcher, går på matcher och har
garderobsdörrren täckt med kläder. ;)
 
I fredags hade jag min bästa Määäd här! <3
Äntligen!!!
..fast jag höll på att stryka med efter en svår
avokadoolycka! Avokadon vad så hård,
kniven var så vass och plötsligt satt den ända 
in till benet i mitt stackars finger. ;)
Men va'fan, det var ju bara att tejpa, käka lite
tacos, dricka lite gott, spela lite gitarr (Madde)
och sjunga lite så blev detta en kväll
jag kommer leva länge på! <3
 
Du är fantastisk min sköna böna!  
Tack för att du finns! <3
 
I lördags åkte vi till Kvastekulla och lämnade
rosor, tankar och tårar till våra saknade! <3
 
 
 
I tisdags drog jag mitt strå till stacken och röstade!
 
..och efter det var det Theas tur att käka 
sushi med mej och sin mommo. :)
 
Sen köpte jag och Thea varsitt armband där
20 kr gick till barncancerfonden! <3
 
Så pappa, (och ni andra) här var lite sen sist i alla fall. 
Så får vi väl se när nästa inlägg kommer. ;)
 
Hejsvejs!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0