2014-03-28

 
Go'morgon Fredag! :)
 
Här har vi sovit gott och vaknat
tillsammans idag allihopa. :)
Tonni var nämligen lite rörig i kistan igår,
Thea har värsta jobbiga hostan och jag måste
än en gång besöka vårdcentralen. Så därför
fick Fredrik också stanna hemma idag. 
Men det är ju mysigt med lite långhelg tillsammans. :) 
 
********************************
 
Igår blev det då sushilunch med Anna och
efter det gick vi till Ica och handlade. 
Andreas var gullig och bar min tunga påse
hela vägen hem till Fredrik
eftersom jag har så ont i tassen. :)
Ja, det var minst sagt rart! 
 
Sen lagade jag familjens nya favvorätt!
 
Den farligt goda fiskgrytan! :))

Alla förutom Tonni var otroligt nöjda och
lyckliga över middagen! :)
Tonni verkar nämligen vara inne i någon
typ matvägrarperiod eller nått..
Så aa, han är inte nöjd med mycket just nu. 
Men det får väl hållas.. Han äter väl när
han är hungrig tillslut. ;)
 
Nä, nu är det dags att gå upp och göra i ordning
oss så jag kommer iväg till vårdcentralen i tid.
Pust! ..så trött på detta så jag snart spyr! :(
 
Jaja, ha en go dag gott folk!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0