2014-03-01

Så var det den första mars då.
Än en gång, fan vad tiden springer iväg..!
 
 
 
 
..fast det skulle ju inte skada om tiden sprang fram till den underbara,
varma och sköna sommaren och sen där valde att stanna! :))
Ååh, vad jag längtar till sol, värme, lätta kläder,
vattenkrig och grillat! ;)
Ge mej, NU!!
 
**************************************
 
Hur som helst, fan vad jag är trött hela tiden då..
Varför..!?
Somnade ju tidigt igårkväll också. 
Ändå har jag känt mej som en zombie hela dagen, och till och
med somnat på soffan, vilket jag typ ALDRIG gör. :-/
Sjukt jobbigt detta ju!
 
I alla fall har jag inte bara legat på soffan idag. 
Nä, jag har faktiskt hängt lite med min familj också. ;)
Vi gick i några affärer och fick köpt varsin ryggsäck och nya stövlar till ungarna. 
..och sen åkte vi till Ikea, käkade och shoppade lite där med.
Jag fick köpt ett nytt täcke och en ny kudde. :))
Bättre sömn, här kommer jag. ;)
 
Och idag fick jag även favoritblomster
av min favoritFräddan! :) 

Nu ska jag i alla fall mysa vidare för mej själv i mitt mysiga vardagsrum med
massa tända ljud och lite godis och sen ska jag soooova! ;)
 
Ha en skön lördagkväll gott folk!
Hejsvejs!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0