Fredagen den 13:e

Go'morgon alla skrockfulla människor!
Idag är det då fredagen den 13:e vilket då ska
vara en otursdag.. Men jag har alltid undrat
hur det över huvudtaget skulle kunna sitta
kopplat i ett datum och en dag?! 
Inte troligt!! Och hur många har egentligen haft
otur just fredagen den 13:e? ..mer än vad
man kunde haft onsdagen den 4:e? 
 
 
 
Igår var ju närmare otursdag för min del..
Vaknade ju med migrän och skiten vägrade släppa!
Men jag slapp som tur var auran och klarade
därför av huvudvärken och allt som var planerat. 
Men jag ska inte säga att det inte var ruskigt jobbigt
att sitta i ett klassrum med en massa barn,
mammor, pappor, syskon och fröknar. 
Det var heller inte jätte lätt att stå i gassande sol
på en gräsmatta i typ 40 minuter och titta på när klass efter klass skulle gå upp och sjunga. 
Dom var ju egentligen så himla duktiga alla barnen
och det var ju himla fint och en väldans tur att
det blev så fint väder. Synd bara att huvudvärken
skulle göra att jag inte riktigt kunde uppskatta det. :(
 
 
Efter skolavslutningen åkte jag, Fräddan, mamma
och Thea ner till Partille Sushi och lyxade till det. 
En glass efter fick det bli också innan vi åkte hem. 
Väl hemma gick Thea ut på gården, Fredrik åkte
och hämtade Tonni och sen åkte dom hem till
Fredrik för att kolla post och lite så, så jag
passade på att lägga mej på soffan en stund.
Sen när Thea kom in satte vi oss i hennes
mysiga rum, kollade på Frost och käkade lite
popcorn. Och sen kom Tonni och Fräddan
som också ville vara med. :)
 
..och sen, efter barnen var nattade passade j
ag och Fredrik på att lyxa till det lite. ;)
 
 
Ja, det var det..
Nu ska jag snart väcka karl och barn, göra oss i
ordning, lämna Thea på skolan, knalla hem, göra
mej själv klar och sen ska jag åka till jobbet. :)
Så nu ber vi all värk att försvinna så jag får
en trevlig dag på arbetet. :)
 
Hej me er! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0