Seeegt!

 
Helvete i havet vad segt det är att vakna nu
för tiden då.. Gaah och gäsp!!
Nu får det vara slut på alla jävla helgdagar
och avbrott från vardagen och rutinerna
så man blir "människa" igen!! ;)
 
Som igår och idag..
..på söndagar brukar jag ju få hem mina
sniglar efter att Fredrik haft dom en vecka,
men så var det ju röd dag igår plus att
dagis/skola är stängt idag och jag verkligen
inte kan vara ledig mer nu, så då "behöll" Fredrik
sniglarna i söndags, hade dom till igår kväll,
körde ut dom till Rikard som är hemma idag och
ville ställa upp å passa dom små så varken jag
eller Fredrik behövde ta ledigt.
*Tack Rikard* :)
Men det är liksom fortfarande störningar i
vardagen och rutinerna liksom! Gaah!
Så nu får det vara slut på helgdagar
och avbrott som sagt! ;)
 
..men jag fick gjort en hel del igår tackvare att
jag bara var hemma i min ensamhet. ;)
Jag fick diskat, (det lilla som fanns) dammat,
dammsugit, skurat badrum och toa, tvättat,
hängt och vikt in en del, småplockat lite,
slappat i soffan och sen kom Sanna! :)
Vi käkade lite, tjötade, snyggade till
hennes naglar och tjötade ännu lite till! ;)
*Sanna du underbara människ, tack för att du finns*
 
 Oj, vad klockan springer iväg när man har roligt!
Men nu är jag i alla fall vaken och
måste sätta lite fart här! ;)
 
Ha en skön dag gott folk. 
Tack å hej!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0