Onsdag!

Go'morgon gubbar!
Natten varit bra?!
 
Själv har jag sovit som
en klubbad utter faktiskt. :)
..men man hade ju inte blivit ledsen om man
fick ligga kvar ett par timmar till i alla fall. ;)
Men icke! Arbete väntar och jag tror mina
kollegor skulle uppfatta mej en smula lat och
oansvarig om jag ringde och frågade om man
fick stanna hemma några timmar bara för att det
är för jävla gött att ligga kvar i sängen. ;)
..och troligen är jag inte ensam om att känna
den känslan varje morgon! 
 
 
Men nu är det dags att gå upp och sätta fart här. 
..och tänk, det är redan onsdag idag! :-/
Halva arbetsveckan liksom..
Åhej vad tiden springer på när man har sköjj!
 
 
Ha en go dag!
Hej me er. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0