Fredag!

Go'morgon gubbar!
Sövit gött?!
Det har i alla fall jag gjort. :)
 
 
Nu är det hög tid att kliva ur sängen!
Sniglarna ska matas och kläs på, så även jag. 
Och sen ska jag och Tonni lämna Thea i skolan för
att sen knalla hem och gosa ner oss i soffan. :)
 
..och i eftermiddag efter att vi hämtat Thea igen
kommer Fredrik och hämtar oss så vi kan 
åka till Ica allesammans och handla tacosprylar. 
..och med det sagt så vet ni nu vad vi
ska käka till middag idag. ;)
Japp, tacos och sen blir det fredagsmys. :))
 
Men som sagt, dags att gå upp,
komma iväg till skola och sen hem och
gosa med min lille gosse! <3
 
Tonni igårkväll. <3
..inte alls fräck kan man säga. :(
 
Äh, hej me er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0