Från helgen!

Här kommer lite bilder och 
updates från helgen. :)
 
 
 Men fick mej i alla fall trevligt
karlsällskap på kvällskvisten. ;)
 
 
I lördags kom Majsan hit med julklappar
till sniglarna. Och ni kan ju gissa om
Tonni blev lycklig?! 
(..men kanske lite mindre mamma blev) ;)
 
Igår var det Majsans födelsedag så jag 
knopade ihop en rar liten
födelsedagsbild till min kära kamrat!  
  
Thea gjorde ett jättefint armband till sin
gamla gudmor och jag kom så fyndigt på
att jag skulle göra en egna ask och sedan blev
idéerna fler och plötsligt såg ju konceptet
ut som en jävligt bra kopia på
Thomas Sabo, fast ja, bättre. ;)
(Och jag vill lova att jag svor ihop den jävla
asken! Så asken är du fan mer rädd om
än armbandet Majsan!) ;)
 
 
När sniglarna hade åkt till sin far unnade jag
mej en ansiktsmask och en lååång, go dusch. :))
 
 
Det var min helg det. :)
Nu startar ännu en ny vecka med jobb,
lite mer jobb och jobb! ;)
Underbart
Och så ser vi fram emot helgen
med spänning! Tjohoo!! ;))
 
Nu är det dags att runda av och 
sätta lite fart här! 
..men först,
Gratulerar på bemärkelsedagen
min kära far! :)
 
 
Näh, sätta fart var det! ;)
Hej me er! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0