Första 2014

Här kommer några bilder från gårdagen! 
(Lite många egobilder blev det visst, men va'fan)
 
Nu mera får jag inte har naglar, men ett
mattsvart lack fick det bli i alla fall. :)
 
Strax innan det bär av till staden för att säga hej till min far.
..innan jag sedan skulle åka till min lillasyster. :)
 
Dukat bord!
 
Sminkad och hårfixad ;)
 
Maaaaat! :)
 
..mer ego! :-/
 
...och en till! :-0
 
Stor och liten! <3
 
00:01
 
Pang!! :)
 
"Gott nytt åååååår!!!!!"
 
Är det fest så är det!!
..och Jossan hade ju lovat att dansa på bordet! ;)
 
 
Det var min nyårsafton det!
Fruktansvärt trevligt och roligt. :)
 
Trodde att jag skulle vara så jävla bakfull idag,
men näpp, jag klarade mej trots allt. ;)
Helt underbart!!
Har ju dock varit riktigt jävla astrött!
Men det var det värt. Hahaha!
 
..och så kom Fredrik, Thea och Rikard och hämtade mej förut
idag och så åkte vi hem till Rikard och Madde (där Tonni var också såklart)
och käkade kyckling, pommes och beasås! Mums!!
 
Men nu är det sänggång för i morgon väntar en arbetsdag. :)
Så nattinatt gott folk!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0