2014-01-20

Ojojoj, idag har man minsann inte varit så vidare värst fräck asså! ;)
Det var ju firmafest igår, och alla var i fin form må ni tro.
..så även jag! Hahaha! 
Det åts och dracks, -och dansades!
..än en gång, Ojojoj! ;)
En himla lyckad fest och så mycket trevliga människor! :))
 
Redo..!
 
 
Sanne hade tydligen inte så stor variation på minerna,
till skillnad från Majsan då..! ;)
 
Tja, det blev ju då lite runt under fötterna som sagt och inte så värst många
timmars sömn heller, så man var ju inte alls så kaxig på arbetet
där man skulle infinna sej 09:00 i morse. ;)
..mina kolleger har minsann haft lite kul åt mej idag.
Och jag undrar verkligen om gästerna uppfattade mej lika mycket
som en zombie som jag kände mej som!? ;)
Troligen inte, men ändå!
 
***********************************************
 
Nu är man nyligen hemkommen efter en 
dageneftermiddag på det lokala med Majsan.
Soffläget är intaget och här tänker jag fortsätta att
befinna mej tills det är dags att sova! ;)
 
Slut för idag, tack för idag!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0