2014-01-14

 
Tänk att jag liksom vaknade mer än en halvtimme
innan klockan ens skulle till att ringa. :-/
..och då lyckade jag ju ändå inte somna
förrän efter tolv någonting. 
Mysko!
Lite irriterande för man är ju väl medveten
om att det kommer slå tillbaka under dagen. :-/ 
Men va'fan, det är inte mycket att göra åt! 
 
Nu ska jag i alla fall alldeles strax kliva ur
sängen, ta mej en dusch, göra mej klar och
sen bär det av till arbetet. :))
 
Tänk att jag skulle trivas så bra med att arbeta..!
Det trodde jag faktiskt inte om mej själv. 
Hahaha! Jo, det är sant! ;)
..och tänk att jag fick såna otroligt
sköna arbetskamrater också!
Jag riktigt stormtrivs helt enkelt, och det känns
helt sjukt bra måste jag säga! :))
 
Så, dags att sätta fart..
Ha en skön dag nu allesammans!
Hejhej
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0