2014-01-09

Idag är ingen vanlig dag för det
är Helenas födelsedag! 
Hurra Hurra Hurra! 
 
 
Stort massa grattis till dej min gamle vän! ;)
 
********************
 
Go'morgon gott folk. 
Hoppas ni fått sova lika gött som jag har gjort!
(Fast kanske några timmar längre) ;)
..men känner mej ändå (just nu i alla fall) rätt så utvilad. 
Så det blir nog bra med det. ;)
 
Nu är det snart dags att gå upp ur sängen,
göra mej lite i ordning, väcka barnen, fixa i
ordning dom och sen är det bara att skynda
iväg till skola, dagis och arbete. ;)
..där det för övrigt inte var överdrivet
mycket gäster hela tiden igår.
 
Man kan ju säga att det märks att folk som
vanligt bränt alla sina pengar under jul och nyår. ;)
Men vi hade inte tråkigt ändå minsann!
 
Jag fick ju pantat lite..
 
..och för att hålla sina kollegor på gott
humör hade vi någon som hittade
en hållbar lösning på det också! ;)
 
..så inget trist på jobbet även om några
minuter här och där bestod av lite dötid. ;)
Härligt med sköna kollegor minsann!
 
..och idag slipper jag stressa från jobbet för
att hämta sniglarna. Det är det nämligen
någon annan som gör. ;)
Närmare bestämt Fräddan! 
Japp, han skulle ändå hem till mej efter jobbet
och lämna några lådor så då tyckte vi att om jag
åker hem och lagar mat så hämtar han barnen. 
Så vinner alla lite på det, typ! ;)
Så idag blir det stuvade makaroner, falukorv och spenat! 
Muuuumsfillibabba! :))
 
Men nu, 
tack och hej! :))
Ha en skön dag och tänk på att
i morgon är det fredag! ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0