2014-01-04

 
Idag gubbar är det lördag igen. 
Men det fanns det väl ingen som inte
hade koll på själv va?! ;)
 
Tja, igår fick jag minsann åka hem tidigare från jobbet. :(
Vid tio bad min chef mej att skura diskrummet. 
Inte mej emot, tycker liksom på riktigt att det är kul.
..men det var rätt starka medel jag använde och
plötsligt knackade huvudvärken på dörren. 
Fast jag bet ihop och jobbade på. :)
Men vid tre kände jag att det inte gick längre. 
Det var inte jättemycket folk inne på jobbet heller så jag kände att jag inte "behövde" pina mej. 
Eller aa, det lät ju. Men hur som helst.. 
Stämplade ut 15:14 och sen åkte jag till 
födelsedags"barnet" Fräddan på mat och tårta. :)
Ungarna var typ galna så man undrade ju lite
hur man tänkte när man åkte raka vägen till dom
när man åkt "hem" från jobbet med huvudvärk ;)
Men det gick rätt så bra. 
Sen kom min mor på tårta och kaffe också. 
Dock var inte jag på så socialt och trevligt humör
just igår kväll eftersom jag både hade ont i
huvudet, stans mensvärk och var rövtrött! :-/
Men aa, -Älskar dej i alla fall mami!
 
Tonni har sovit dåligt inatt, vilket påverkat alla
andras sömn också om man säger så. :-/
Gaah! Men va'fan, tillsist somnade han om i alla fall. ;))
..och sen sov vi alla till strax för nio, då Fredrik och
Tonni smög iväg för att åka och köpa go'frukost. 
Så jag och Thea mös ihop oss framför tv'n. :)
 
Och nu är det då dags att sätta punkt!
Så tack å hej ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0