Söndag!

Go'morgon gubbar!
..då var det söndag idag då,
det innebär att det är tillbaka till arbetet
i morgon igen. Gött!  :))
 
Helgen har minsann varit lugn och mysig!
..framför allt eftersom jag behövt
vila min ömma höftjävel!
Och det går väl sådär, den är fortfarande
lite bråkig. Gaah! :(
 
************************************
 
I fredags när jag haltat hem från arbetet blev
det lite mat med Majsan och några
fin -fina skrattanfall så tårarna sprutade! ;)
..senare på kvällen kom bästa Natalie! Det blev
massa gott, bubbel och skitsnack! ;)
Åååh vad mysigt det var att få kramas och bara vara. <3
 
Igår var Thea och lekte med en klasskompis och
under tiden åkte jag, Fredrik och Tonni till
backaplan för att köpa ny mobil till mej
eftersom min ballat ur heeelt. :-/
Vi fick även inhandlat första paketet till Tonni
som fyller år den 25:e. :)
Ååh, han kommer bli sååå glad! :))
Sen åkte vi till Ikea och käkade, hämtade
Thea, handlade och sen hem till Fräddan och
barnen för lite lördagsmys. Och när barnen
hade somnat unnade vi oss lite kräftor,
vitlöksbröd och bubbel. :))
 
 
Nu ligger vi här i Fredriks 140-säng och knör,
men det är allt dags att kliva upp, käka frukost, duscha och göra oss i ordning för sen
ska vi iväg på bio och se ...
 
Frost!
 
Tror att jag och Fräddan är lika
exalterade som ungarna faktiskt. ;)
Tror att den kan vara himla rolig och bra!
..det återstår att se. Men betvivlar att
den ens skulle kunna vara kass! :))
 
Näh, dags att få upp alla så vi får gjort allt. 
Ha en skön söndag gott folk!
Tack och hej!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0