Sjuk helg..!

..nä det är inte så spännande som
det låter när det är särskrivet. ;)
Det har på riktigt varit en sjukhelg. 
(Där av inget bloggande, jag blir ju bara så
gnällig när jag inte mår bra. Inget kul att läsa om) ;)
Fick stanna hemma med Tonni i Fredags och sen
har både jag och lilleman varit dåliga. :(
*Tur vi har haft världens bästa Fräddan som
har varit här och tagit hand om oss. :))
 
 
 
Nu är det i alla fall Måndag, jag känner mej
bättre, barnen är hos Fredrik, jag har sovit
som en klubbad utter, osv, så nu är det
bara att ta nya tag helt enkelt! :)
 
 
Så nu, dags att kliva upp och göra sej i
ordning och sen ta sej till arbetet.
Och så hoppas vi på att man håller sej
frisk ett bra tag framöver nu! :)
..men vi är ju inne i feberuari/vabruari 
man ska nog passa sej för att vara allt för kaxig. :-/
 
Jaja, hej me er.
Hoppas ni får en bra start på veckan! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0