Lördag

Dagen igår flöt på kan man säga. 
Till och med fick jag äntligen stå en stund i köket
eftersom mina kära kollegor plötsligt blev så
sugna på att jobba i matsalen. 
-Sverige vann! ;)
 
Fredrik och barnen kom in på jobbet lagom
till jag slutade. Meningen var väl att vi skulle
delat upp oss och försökt inhandla lite
paket till Tonni som fyller år på tisdag. Men vi
kom på att det var en tanke som blev rätt dum i
praktiken. Så vi åkte iväg och käkade istället. ;)
Och efter att magarna var matade åkte vi
till Ica och köpte fredagsmys. :)
Därefter hem, på med pyjamasar och så mös
vi ner oss i soffan och kollade på film. 
 
Fredagsmys va det ja! ;)
 
Och mitt i myset tog jag "rast" för att träffa Anna
och min Gudson en liten stund på gården. :))
Herre min get va det var längesen jag träffade dom! 
Så det var riktigt kul att få kramas och tjöta lite. 
Hoppas det blir mer av det varan. Gärna med
en kopp te i tassarna närsta gång! ;)
 
Näh nu min kära läsare är det dags att sätta punkt.
Det är mycket som ska göras idag.
Äta frukost, göra oss i ordning, handla, leta
presenter, åka till Fredrik, baka, städa, plocka,
fixa, förbereda tårtan, slå in paket och hej å hå.. 
Ja ni fattar själva. ;)
 
Så hej me er!
 
 
Anna
2014-02-22 @ 11:28:48

Ja nu får vi allt se till att träffas oftare! Och förhoppnings vis bor vi ju närmare snart 💖 stränga order från Leo att barnen ska va med nästa gång 😉




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0