2014-02-26

Go'morgon gubbar!
 
..fan, tröttheten är nästan lika illa idag också ju. :-/
Trots att jag la mej kvart i nio och somnade
runt halv tio igår. Hum..
Helt galet irriterande faktiskt! 
*Gäääsp*
 
Hur som helst, igår efter arbetet åkte jag ju
hem till Fredrik och barnen. Men det tog en bra
stund innan dom kom hem, så jag passade
på att duscha och sen slängde jag mej
i soffan/sängen och spelade lite Farm Heroes. ;)
..och när dom kom hade dom med sej pizza minsann. 
Pizza och ett glatt, förväntansfullt födelsedagsbarn. :)
 
 
*****************************

Och idag säger vi stort grattis till
fina Johanna på hennes 30årsdag!
Hurra, hurra, hurra!!
 
 

Nu är det allt dags att kliva upp och sätta lite fart
med allt som ska göras på morgonkvisten. :)
 
Önskar er en go dag!
HejHej!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0