2014-02-14

Go'morgon gott folk. 
Sovit gott?! :)
..det har i alla fall jag verkligen gjort!
Trots att jag sov lite igår på dagen.. Men så
är man ju inte hundra frisk heller. :-/
Fast lite bättre kände jag mej igår. så jag tänkte 
att jag får väl åka till jobbet idag och försöka så
gott det går, hoppas på det bästa liksom. :)
 
Igår på kvällen var min fina kamrat Lina på besök. 
Och ååh vad jag tycker om denna människa asså!
Hon är verkligen helt fantastisk på så många sätt!
För att inte tala om hur kul vi haft i alla år,
och igår fick vi fan till det lite igen. Hahaha! ;)
Näh, kärlek till dej min vän! <3
 
..och apropå kärlek.
Alla hjärtans dag idag då. 
Ännu ett jippo för att lura korkade människor
med att fylla affärernas kassor. :-/
Och folk går på det år efter år. 
Precis som att ensamma människor får en
dag att gråta över att dom verkligen känner
sej ensamma en sån här dag..
Men kom igen, du är inte mer ensam bara för att
marknaden har kommit på ett jävla jippo..?!
..själv är jag singel och lika mycket "ensam"
idag som igår, barnen är ju hos Fredrik så det
blir en myskväll för mej själv ikväll precis
som vilken kväll som helst.
..så lägg ner det!
Vem blir inte gladare över att få en blomma
eller present av någon bara sådär spontant och
utan vidare när man minst anar det?!
Jo alla såklart!
Det är ju dom spontana grejerna som
visar uppskattning på riktigt. 
..det är liksom inte uppskattning att stå och slita
i en bukett och en chokladask med trettitusen
andra bara för att man SKA det idag. :-/
 
..men va'fan, det är väl upp till var och en
hur man vill tolka alla dessa jippon. 
Men det var min åsikt i alla fall ;)
 
Nu ska jag ta mej upp ur sängen 
och göra det bästa utav denna ännu
lite krassliga fredag. :)
 
..så hej me er gubbar!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0